torsdag 1 mars 2012

Jag får lixom ingen ordning...

...på min blogg!! 


Tänkte försöka göra det fint härinne, och lägga upp lite länkar till nätbutiker å sån´t. Lägga in lite bilder på kort som jag gjort, i sorterade mappar. Tja, lite fin-fix, typ. Men den ¤%&)# datorn vill inte som jag vill!! :(
Eller beror det på den som sitter bakom skärmen?... :0


Annars så fick jag in länkar till 2 st bloggcandys tidigare idag, wiiihooo! Kände mig jätteduktig, och på snudd till datanörd. Sedan skulle jag försöka ordna med dessa mappar. Höll på att bli tokig (mer än annars). Fick inte till det... 
Men så nu i kvällningen kom jag fram något som börjar arta sig. Har börjat få till några mappar där jag börjat lägga in kort. MEN JAG VILL INTE ATT ALLA SKA HAMNA I NYHETSFLÖDET! Ser ju ut som om jag har scrappat sjukt mycket idag, och det har jag INTE!

Jag vågar inte offentliggöra bloggen förrän jag vet hur jag manövrerar den. Iofs kommer jag nog aldrig komma underfund med den... så... Vad väntar jag på?!

Härom kvällen, eller natten då man ska sova, tänkte jag att "man borde ju kunna göra ett korsett-kort". Började spåna på en mall, sedan gjorde jag en prototyp. Det brukar jag göra för att se vad som kan förbättras. Blir av med lite spillpapper oxå, det behövs! ;) Passande nog fick jag en beställning av en KILLE igår! Han vill ha ett kort till sin tjej som fyller 19 nu på lördag. Och vad tror ni att jag gjorde? Absolut, ett korsett-kort!! Det tog sin lilla tid, men jag blev FAKTISKT nöjd (brukar aldrig bli det...)! Bild kommer inte idag, då jag tycker att jag sprutat ut tillräckligt redan. :)

Förmodligen har jag mer foton att lägga ut, men tar lite pö om pö. Annars kommer min blogg snart att dö ut, långsam-scrappare som jag är! ;)


Go´natt!
Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar