måndag 27 februari 2012

Sweet Pea...

Gillar deras stämplar! Så vackra och detaljerade. Jag har flera stycken som jag inte har använt ännu, måste ta mig i kragen och göra det. Gjorde faktiskt ett kort härom dagen, "bara för att". Här kommer det:


 Texten "Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta" och fjärilen kommer från Slöjd-detaljer.  Texten embossades.
 En liten fjäril från cchobby. Hörnet är en Nellie Snellen-die, ääälskar den! De turkosa blommorna satte jag dit för att "plocka upp" färgen på klänningen.
Fasteners (eller vad de nu heter) är en die från Quickutz, samt akryldroppar.

Två inlägg i rad, en bra start än så länge! Fast jag är en sk. långsam-scrappare, det kan ta flera veckor innan jag blir färdig med ett projekt... Åsså kan jag ha flera saker på G samtidigt, så rätt vad det är blir jag klar med flera saker på en gång. Allt eller inget!
Ha en bra dag!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar