fredag 1 juni 2012

Flux fresh

Jag fick ett paket igår... Ja, eftersom det var min födelsedag fick jag faktiskt flera stycken! ;) Men jag fick ett på posten från Buzzador, jag har kommit med i kampanjen om att b(j)uzza Flux Fresh munskölj.

Som Buzzador får man möjlighet att GRATIS testa olika varor och tjänter som finns ute på marknaden, eller som är helt nya. Man berättar för sina vänner och bekanta om varan och delar ut gratisprov till dem. Det har hänt att jag får frågan om det finns någon hållhake, om det kostar något, men NÄPP!! Det enda jag ber om i gengäld är ett utlåtande om produkten, positivt som negativt.

Utdrag från Buzzador´s hemsida:

 Genom att vara med i våra kampanjer skapar du spännande möten mellan dig, dina vänner och olika produkter och tjänster. Som Buzzador får du möjlighet att, tillsammans med dina vänner, testa och påverka nya produkter och tjänster innan de kommit ut på marknaden.

Som Buzzador sprider du budskap om produkterna till vänner och bekanta öga mot öga, via din blogg, Facebook, Twitter eller andra forum och kanaler som du är ansluten till. Rapportera sedan dina erfarenheter av kampanjen och produkten på vår hemsida.

Kanske känner du dig sugen på att bli en Buzzador du oxå?! Som sagt, det är alldeles gratis, och man väljer om man vill vara med i en kampanj eller inte. En del kampanjer är väldigt efterfrågade så man kanske inte kommer med... Men jag (och mina vänner!) har fått testa barnmat, Vanish, Lovefilm, Digster, Locobase repair och nu ska vi Fluxa! :)

 Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är kicki_nr1):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=kicki_nr1 
Smile!!
Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar