onsdag 4 juli 2012

Nåldyna

Hur länge har jag inte sparat den där tomma tejprullen?... Nu har jag fått tummen ur och gjort en nåldyna av den! Inte så avancerad, mest för att jag skulle bli kvitt skräpet. Ja, i vanliga fall slänger jag tejprullen direkt, men nu ville jag försöka göra något utav den.
Olika blommor, blad, en hjärt"dekal" (som jag inte funnit något användningsområde till förut), swirl och en spets fick pryda den.
Det flockade pappret behövde inte så mycket dekoration kände jag...

När man inte har så många swirlar får man improvisera! Jag har stansat ut en, som jag sedan limmat en massa småpärlor på. För att inte det skulle lysa vitt igenom duttade jag med en grön stämpeldyna (Forest moss) när limmet hade torkat. Detta steg hade kunnat uteslutas genom att stansa i grön kartong... ;) 
Nästa gång är det troligtvis ett konfirmationskort jag visar. Ha det så bra tills dess!
Kram Kicki

1 kommentar:

  1. Men guu så vacker nåldyna du skapat, så snyggt det blev med swirlen som du limmat på massa bling, supersnyggt, ME LIKE :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera