fredag 24 augusti 2012

Skumt...

...ska det bli i helgen!
Idag kom mitt paket från Buzzador. Det blev lite fördröjt, men den som väntar på något gott!! Så i helgen ska jag buzza och snacka (s)lödder! ;) Passar så bra, för imorgon ska min syster ha kräftskiva och då ska jag dela ut mina prover (5st HELA flaskor, inte några småprover inte!). Synd att man inte fick fler flaskor att dela ut, de kommer gå åt som smör i solsken...


Annars håller jag på med ett dopkort som jag fick beställning på härom dagen. Jag har en kompis som är lite pysslig av sig. Hon undrade om jag vill göra ett kort till hennes brorson som döps nästa lördag. Trodde hon ville göra ett själv, men blev självklart glad när JAG fick det förtroendet! :)
Kanske dyker kortet upp på bloggen under helgen, har bara lite småfix kvar på det.

Ha en trevlig helg!

Kram Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar