tisdag 9 oktober 2012

Bortflugen...

Ja, så är det! Min kusin som fyllde 30 igår har lämnat landet för New York. "Wow, så mycket scrapbookinggrejer det måste finnas där!" tänker jag. Men det är nog inte det som drar för hennes del! ;)

I alla fall har jag gjort ett kort till henne, som hon får vid ett senare tillfälle. Det blev lila *oops* och inte så mycket dekorationer på. Det är innehållet som skulle vara poängen. Jag försökte att skynda mig (tog "bara" 3 dagar) att göra kortet för att hinna få det på en postlåda, men det hade jag inte behövt...

Köpte några nya dies på scrapmässan i Karlstad. Hörnen är från Whiff of joy och stjärnswirlen är från Nellie Snellen. Ramen runt Bombshell-tjejen har jag klippt till av en kantstans från Tonic studios.


På diamanterna har jag lagt 3D-lack.







Uppe till vänster ser man ännu ett hörn från Whiff of joy. Jag har även gått loss med den nya kantstansen från Tonic studios. Innehållet i lådorna är små stärkande saker som kan behövas när man kommit upp i vuxen ålder! ;)




Have a nice day!
Kicki

1 kommentar:

  1. Tufft, fint och roligt kort.
    Kul med annorlunda innehåll :)

    Tack för dina snälla kommentarer,
    swirlen, eller det är två,
    är stansade i mönstrat/präglat guldpapper.
    Ha en mysig luciakväll.
    Kram

    SvaraRadera