onsdag 24 oktober 2012

Höst = ljus

Äntligen har jag lyckats få till ljusen utan en massa "rinniga" kanter och veck! Har försökt flera gånger utan att jag blivit nöjd. Nu ska här köpas ljus! Tips mottages tacksamt var man köper prisvärda och bra blockljus... ;)








Motiven till detta ljuset har jag stämplat på silkespapper, och färglagt lite med distresser.
En spets, blomma, bär  och några kvistar som dekoration.




Till det andra ljuset har jag använt en bild som jag hittade på nätet. Den är svartvit från början, men jag har använt torrchalks och färgat in hår, kinder och läppar med. Tyvärr framkommer det inte så väl på bilden, mästerfotografen ser ni! ;)
Matchande tändsticksask blir pricken över i. :)
Dessa tog inte alls lång tid att göra, blev färdig samma kväll som jag började!

Var nu försiktig och ha uppsikt över alla levande ljus!!
Mys och må gott i höstrusket!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar