söndag 7 april 2013

Ljusare tider, ljusare färger!

Strax innan påsk fick jag förfrågan om jag ville gör ett födelsedagskort till en dam som fyllt år. Jag och beställaren funderade på om det skulle stå 60+ på kortet, men i slutändan hoppade jag över det.

 Det blev pastellfärger denna gång. Ska visst vara modernt i år, i alla fall när det gäller kläder! ;)

"Spetsen" är en ny die fr Spellbinders. 
Texten är en stämpel från Whimsy stamps.
"GRattIS" är QuicKutz alfabet Metro.



Hörnen är oxå nya, hörde till samma set som spetsbården ovan. Dekorerade dem med halvpärlor, kan väl aldrig bli för mycket pärlor?!
Blomman i tyll med rosknopp i mitten är oxå ett nytt köp. Söt va? :)


Magnolia´s lilla Tilda är som vanligt färglagd med distresser. Roligt men svårt, jag kladdar med olika färger bara för att det är så skoj! :p
 
 
Så har vi haft ett födelsedagskalas här hemma under helgen. Fick göra ett kort mitt i natten då det varit så mycket annat... 

Lilla nallen från Panduro är ju så söt! :) Han fick lite verktyg runt omkring sig, utstansade i någon slags silvrig kartong från en leksaksförpackning.  Jag får nog köpa fler leksaksbilar så jag får den silvriga kartongen att stansa i!!




Nu ropar kudden på mig!
Ha en fin söndag!

Kram Kicki  
 
 

1 kommentar: