lördag 6 juli 2013

Rolig post!

Igår började jag göra några blommor som jag ska ha på ett kort. Fick en beställning på ett dopkort, och jag tänkte jag skulle variera med lite andra blommor. På två(!) timmar var detta allt jag åstadkom...
 Ja, ni läste rätt! Man hinner inte mycket på två timmar minsann. Så jag måste fånga varje minut för att hinna göra lite fler rosor, ju mindre desto mer tidskrävande. Dessa ligger på ett underlägg till en kaffekopp, inte särskilt stora alltså.

När jag hämtade posten hade jag ett par roliga brev. Känner att pysselpassionen kommer tillbaka när man får kul post! I det ena brevet var det några stämplar från Fizzy Moon.

Det andra brevet innehöll saker som jag vann hos Johanna, tack snälla, söta Du!! Hon gav mig inte bara dessa sakerna, utan även glädje att sätta sig ner i pysselhörnan! :) 

Så jag har faktiskt suttit och gjort ett kort, bara sådär, med lite av mina nya saker! :D Det visar jag upp en annan dag. Nu hoppas jag på mer regnväder så jag kan sitta inne och göra lite fler rosor! ;)

Ha en trevlig helg Out There!

Kram Kicki

1 kommentar:

  1. Kul att du gillade sakerna och kortet som du gjorde blev jättefint. =)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera