fredag 2 augusti 2013

Uppdatering pågår!

Dags att ta sig i kragen och skriva lite här nu! :)
Eftersom jag är arbetssökande innebär sommaren mindre tid för pyssel, efterfrågan på vikarier är hård då! ;) Men mellan varven har jag hunnit sitta å pyssla små stunder, tur för mig att jag börjat i god tid... Man vill ju hinna vara ute med barnen i det fina vädret oxå!

Vädergudarna var verkligen på vår sida den dagen vi var bjudna på bröllop! Solen riktigt strålade, och vigseln ägde rum vid brudens föräldrahem, strax intill en sjö. Sagolikt var det!!

 Och såklart hade jag gjort ett kort.

Vitt, guld och lite rosa var färgerna som fick slå igenom.

 

 En del pärlor blev det...

...och även blommor å spets!






Den vänstra sidan dekorerade jag med ett papper i créme och vitt med gulddetaljer på. Jag har rivit kanterna och embossat dem med guld. Likadant papper utgör grunden på framsidan.

På högra sidan har jag embossat texten med guld och stansat ut hörnen med en Cheery Lynn-die. Den nedre delen är en sedelficka som har fått samma spets som finns på framsidan.
Jag hade faktiskt två olika sorter av guldkartong. Ringarna, monogrammen och hörnen har den med lite mera glans.


  Eftersom detta är min lilla pysselsida brukar jag inte lägga in så många personliga foton. Men just denna dagen lyckades jag ta ett så näpet kort på min lilla sockersmula! 
 <3 Little angel!! <3

Hoppas Ni har lite semester kvar, och att sommarvädret håller i sig ett tag till! Nu ska jag vara föräldraledig i tre veckor och gubben börjar jobba. En vecka har vi dock varit lediga tillsammans (alldeles för lite på ett helt år...).

Kram Kicki
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar