söndag 28 februari 2016

Kort till en nyfödd, och ett till dop

Återupplivning pågår!
Jag skulle ju ta mig i kragen och uppdatera oftare... long time, no see!! Men nu ska jag försöka än en gång. Får inte gå ett halvår mellan inläggen iaf!..

Idag tänkte jag visa ett par "bebis"kort. Det var länge sedan jag gjorde dem, men det kan vara roligt att se tillbaka på gamla alster.

Denna bild hittade jag på nätet. Den var i svartvitt så jag har färglagt den med distresser. Om jag inte missminner mig så kommer mönsterpappret från Magnolia.


Min systerdotter fick detta kort på sin dopdag. Jag har använt mig av dies från bl.a Joy (skorna), Magnolia (hörnen) och QuicKutz (rektangeln).




Närbild på skorna, samt insidan av kortet.
Skeden och blomrankan är oxå dies från Magnolia.

Tack för titten, och på återseende!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar