onsdag 13 juli 2016

Dopkort

Idag visar jag ännu ett dopkort, och ännu fler bilder på insidor som jag sparat på datorn. Ofta glömmer jag bort vad jag använder för dies/stämplar/dekorationer, så nu passar jag på att lägga dem i bloggen för framtida funderingar. 


En av verserna som jag brukar skriva på insidan kortet är "Gud som haver barnen kär". 









På den andra delen stämplar och embossar jag.




Jag använder mig oftast av rosa till flicka och blå till pojke. Inte för att jag har något problem att använda mig av andra färger, men jag brukar fråga beställaren vilken färg de önskar. Och jag tror inte att jag har gjort just dopkort i annat än blått eller rosa!








Den andra versen jag brukar använda mig utav, "Jag önskar dig inte guld, mitt barn". Tycker det är en fin och djup vers.







Några fler bilder blir det inte för dagen. Ha det så bra i ruskvädret!
Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar