torsdag 3 november 2016

Snabba kort!

Idag gick jag upp före barnen, kors  i taket! Hade tänkt sova länge när man äntligen har lite ledigt (höstlov), men var tvungen att testa några nya dies.


Jag skickade efter några textdies som kom med posten igår. Och eftersom jag har ett gäng med tapetböcker så lider jag inte av pappersbrist direkt!.. Detta kort blev jag rätt nöjd med trots att det var så enkelt. 


Andra kortet blev dekorerad med en stor tygblomma. Nja, riktigt nöjd kände jag mig inte, tror jag skulle ha skippat hörnen. Sen är det svårt att ha det i "samlingen" eftersom det inte blev platt.







Kan passa på att visa upp ett äldre kort som jag inte bloggat tidigare.


Här använde jag mig oxå delvis av tapeter, en del har ju så fina effekter! Som detta blåa med glitterstänk.

Insidan, stämplad och målad med distresser.  
Hoppas Ni har haft en fin höstdag därute!

Kram Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar