måndag 9 mars 2015

Betongpannor

Nu har jag och min familj haft vår beskärda del av baciller, 4 av 5 har gått på penicillin, efter den kuren blev jag förkyld på riktigt! Och riktigt frisk är jag fortfarande inte, har fått en envis hosta som håller mig vaken om nätterna...

Dagens inlägg är mest riktat till mig själv, det är bilder och detaljer på betongpannor som jag gjort. Smidigt att kunna gå tillbaka till bloggen och kolla hur man har gjort. ;)
Så, dags att rensa datorn! 


 Här har jag t.o.m fått med en blomma som jag virkat själv! Får försöka läsa på detta med smygmaskor och dubbelstolpar så jag kan göra flera...





Blommor och blader...










Lite höstigare färger...

Samma motiv, på 3 olika tavlor.

...och dagens sista...


 Till minne av konfirmationen.



Ha en trevlig kväll därute! 
Kram Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar