tisdag 10 juli 2018

Kort och gott

Har rensat lite i bildarkivet!

Först ett shaker-kort som jag gjorde till min mamma. Diesen som jag använt till att stansa ut flaskan och glaset kommer från Tattered Lace.
Det pillrigaste var att fästa små distanskuddar runt hålen för att inte pärlorna/paljetterna skulle läcka ut!

Tack-kort till grabbens fotbollstränare.
Ett som visar framsidan, och ett som visar insidan. Som ni säkert ser så är det inte pengar i "fickan" utan ett par små chokladkakor! ;)

Ett par rör med chokladägg. 
Kommer inte ihåg vart jag hittade mallen till dessa, men de var otroligt enkla att göra iaf!

Sist ut är ett par Farsdag-kort. Jag gjorde en enkel beskrivning som dottern fick titta på. Mitt kort är till höger och således hennes till vänster.

Tack för att Du tittade in!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar