söndag 4 mars 2012

Scrapbook-mässan igår...


...bringade mig dessa saker! Och inspiration, kaffe, mat, kaffe igen... Samt en heldag med bästa vännen, förstås! Lite balsam för själen. Titta!! :)
Bl.a. brads i form av små skruvar och nappar, fjärildies från Cheery Lynn och distressdynor.
Stansen "Binding edge" (som jag har önskat mig så länge), lite band, stämplar, blommor och ett par embossingdies.


Mera stämplar och mera blommor...

... och dies från Magnolia!


Fjärilar har jag testat att stansa ut, superläckra blev de!! De andra sakerna har jag inte hunnit att testa... än! ;)  

Kvällen avslutades med att kolla på Melodifestivalens "Andra chansen". Och kan ni tro, Top Cats gick vidare till final! Globen nästa för våra pôjker! Lite stolt känner jag mig, eftersom jag var (vik.) fröken för sångaren i gruppen när han gick i 6:an. Så GRATTIS till finalplatsen!! :)



Kram Kicki

1 kommentar:

  1. det är verkligen kul att scrappa.. jag gör det dock mest digitalt hos www.solentro.se, det är verkligen kul och smidigt!

    ha de/h

    SvaraRadera