måndag 8 april 2013

Ny modell -body

Jag har sett kort som haft formen av en body, och nu har jag suttit och knåpat ihop en egen design på en. Härom dagen anlände en liten prinsessa hos ett par bekanta, och i present har vi köpt...bodies!

Är de inte söta så säg?! Man blir ju hur bebissjuk som helst ju! I påsen är det en matchande mössa till den lilla knoppen. :)



Såhär blev kortet. Det var lite trixigt att stansa enbart "knäppningsdelen", men jag tycker väl att det blev helt ok ändå! Som förslutning har jag använt en bit kardborre.
 
 
Den övre delen när man öppnar kortet.
Swirlen har jag målat med något som liknar twinklings -en sorts glittrande vattenfärg. Men det glittriga ville inte alls framträda i morgonljuset...

Fel ljus även för att se de pärlemorskimrande hjärtana... 
Det tidiga dagsljuset fick bilderna att gå i blått, men IRL är det bara råååsa! ;)
En självklarhet är ju Vildas stämpel till denna typ av kort!





 
 Slutligen vill jag uppmärksamma Er om Josefines generösa bloggcandy, där hon lottar ut 10 st egendesignade klippark. De är grymt snygga! Tro mig, jag vet!! :D Du kan anmäla dig fram till 8 maj, då fyller Josefine år och drar 2 lyckliga vinnare!! (självklart vill jag vara en av dem!)

Ha en fin måndag och en bra start på veckan! 

Kram Kicki

2 kommentarer:

  1. Vilket häftigt bodykort. Annars så har vi väldigt snälla katter som går med på ganska mycket=)

    SvaraRadera
  2. Ursöt. Tack för mallen. Jag har sparat ner den och kommer att göra ett litet bebiskort av den snart :)

    SvaraRadera