söndag 28 april 2013

Dop igen!

Fortsätter att lägga upp några bilder som jag inte hunnit med. Idag blir det bilder på ett dopkort och en ask som jag gjorde för ett par veckor sedan.
Tycker att det är så roligt att göra en ask till dessa dopklänningar, bara tid finns! Känns lyxigare att ge bort oxå.

 
Asken har jag gjort av tapeter! Hade några småbitar av crèmefärgad tapet med lite skimmer i. Har även stansat ut dekorationerna ur samma.
Denna swirlen är en Magnolia-die. Har sedan pyntat med halvpärlor. :)
 
Blommorna är oxå dies från Magnolia. Ja, inte den blå/vita gardenian då!
 
 
 
 
   Locket av!
Jag har stansat med en kantstans från Tonic studios i silverfärgad tapet, och dekorerat inuti locket. Vilken fantastisk stans!! En annan skulle bara ha tuggat i tapeten, men inte denna.
 
De små blommorna är utstansade med en stans från Nellie Snellen. De större som ligger bakom är tygblommor från en ljusmanschett som jag färgat in med distresser.
 
Och där lägger vi locket på för idag!
Stort tack till Er som varit inne och tittat! Ett extra stort tack till Er som tar er tid och lämnar en kommentar -det glädjer mig massor!! :D
 
Ha en skön söndag därute!
 
Kram Kicki 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar