torsdag 30 juli 2015

Några födelsedagskort

Jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen, har massor med foton i mobilen som jag måste bli av med! Det var ju därför jag skaffade mig en blogg, som förvaringsutrymme till mitt pyssel.

Idag visar jag upp några födelsedagskort, snålt med detaljbilder för att det inte ska bli en explosion med bilder!

Ett kort jag gjorde till min storebror när han fyllde 40. Bilden fann jag på nätet, färglagd med distresser. Ramen är en die från Tattered lace.












När sonen fyllde 11 år lekte jag lite med aluminiumtejp från Biltema. Hans favoritfärger är svart, rött och blått så jag fick försöka få med det.


Insidan blev enkel, fick med den blåa färgen oxå!
En gammal byxknapp som dekoration.



 En arbetskamrat till mamma önskade ett kort till sin idrottsintresserade tjej som fyllde fjortis.

Mina arbetskamrater har fått nys om min hobby och beställer kort lite titt som tätt! Här är ett till söta Elsa som fyllde 10 år. Mycket glitter!

Insidan blev jag inte 100% nöjd med då dien från Spellbinders spökar sig. Den vill inte stansa ut ordentligt, och när man kör den flera gånger blir det utstansade "dubbelt". Men det fick duga.


Elsas storebror Oscar blev så fascinerad av hennes kort att han oxå ville ha ett när han fyllde år! Roligt när ungdomarna, och särskilt pojkar, uppskattar sådant!

 Insidan




 Barnens farbror fyllde 50 för ett tag sedan, och då fick jag äran att göra ett kort till honom från släkten. Det blev en bild från nätet med hans drömbil.

Under blomman hänger en liten charm som passade ypperligt! :) 


Ja, det blev ett litet bildspel ändå!

Ha en trevlig kväll!


Kram Kicki 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar