söndag 13 mars 2016

Bröllop

Igår visade jag några kort med dop-tema, idag blir det bröllop!

Detta kort blev jag så himla nöjd med, fast då var det mycket pill oxå. Pärlbågen som sitter bakom blommorna fick jag i en RAK (Random Act of Kindness, man skickar något utan att kräva något tillbaka), önskar jag kunde få tag i flera!

Jag skrev ut texten på datorn, vilka typsnitt har jag ingen aning om. Tror att typsnittet på de snirkliga orden heter Angelic War, eller något liknande. Laddat ner från 1001freefonts.com
Hörnen är en die från Cheery Lynn.



Brudparet hade gift sig i smyg, och då gick de att "sno" ett foto från FB där de utbyter ringar. Lyckades ljusa upp fotot, och sedan fick det pryda insidan! 


Andra bröllopskortet.
Även detta är gjort efter bröllopsdagen. På så vis kunde jag kolla in lite detaljer som vilka färger som fanns med, och pärlbroderierna på klänningen. Tack gode Gud för FB!!


Samma vers som jag tycker passar så bra i bröllopskort. Fast med andra typsnitt, vette katten vilka bara!... 
Svanarna + hjärtat är dies från Nellie Snellen, liksom hörnen.






Även här kunde jag ta ett foto från FB från den stora dagen! Blomman är från Magnolia, den var med i ett kit man kunde "prenumerera" på. 
All lycka i framtiden till brudparen!!








Tack för idag!!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar