fredag 1 juli 2016

Avsked till förskolan


De senaste veckorna har varit en stor vånda, idag har minstingen slutat på förskolan... Jag började redan i april att fundera på hur jag skulle utforma korten till fröknarna. Försökte hitta en vers på nätet att skriva i korten men gick bet.

Fjärilsbården är en dies från Joy Crafts, blommorna är en punch från Nellie Snellen, satinbandet med blommor är från Panduro och den prickiga embossingfoldern är från Sizzix. Bokstäverna (alfabetet Fiesta) är utstansad i glansig cardstock från Ica Maxi.


Som jag nämnde, jag hittade ingen lämplig vers på nätet, så jag diktade ihop en själv! Ni får gärna låna den av mig, men jag skulle bli glad om Ni hänvisade till mig då!! 



Baksidan. "Memory treasured forever". 

Words!! Kommer bära med mig dessa åren som ett fint minne, hoppas dottern gör detsamma! 


Varje fröken, och mat-tanten, fick ett varsitt vänskapsband som ett litet minne. Jag har suttit och knutit på kvällarna så jag höll på att slå knut på mig själv! Men det är en gammal, nyupptagen hobby att knyta dessa banden. Riktigt kul att se mönstret växa fram. :)

Ha nu en riktigt skön sommar!!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar