tisdag 12 juli 2016

With love

Idag tänkte jag visa ett par kort som jag gjort med tema kärlek. Det är några hastverk som gubben har fått, fast egentligen är det väl jag som velat testa någon ny teknik eller bli av med spillpapper! ;)

Såg någon som hade gjort små flera kuvert på ett kort, varav ett var öppet, så då fick jag idén att göra detta. Fick göra mig av med lite spillbitar. :)

"Alla hjärtans dag"-kort till kärestan. 
Ville prova en ny embossingfolder. Sedan hade jag en stämpel som jag aldrig haft tillfälle att testa, den passade bra med med mina söta uggle-dies från Tattered Lace.

Och på insidan fick jag testa den andra stämpeln som ingick i samma stämpel-set.
Återigen fick jag göra mig av med lite spillbitar!




Trevlig kväll!
Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar