fredag 15 juni 2012

Bröllops-ask

För ett tag sedan fick jag en beställning av ett kort till ett brudpar, vilka önskade pengar till bröllopsresan. Jag gjorde då en ask, för att bryta mot alla "platta" kort.


Jag har klippt ut brudparet som hjärtan, och sedan "klätt" dem i bröllopskläder. 
På insidan av locket har jag skrivit hälsningen via datorn, lite svårt att skriva där för hand!
Hade passande nog ett band med bröllopstema, där pengarna kunde sättas bakom.

Nu har jag fått en ny beställning med ett bröllopskort, detta ska gå i westerntema. Mitt huvud är fyllt av frågetecken, hur ska jag få ihop ett sådant?! Vilda Västern... då tänker jag sporrar, cowboyhattar, lasso, boots, hästar... Och bröllop blandat med det då? Hmm, får nog fundera ett tag på detta!..

LÄMNA GÄRNA TIPS!!

Trevlig helg!
Kram Kicki

1 kommentar:

  1. MEN JÖSSES HELT UNDERBART VACKERT, I LOVE IT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera