tisdag 5 juni 2012

Födelsedag för lilla-lillasyster!

Igår fyllde min yngsta lillasyster år. Hade ett väldans sjå att försöka få ihop ett kort till henne, blev inte många lediga stunder att pyssla på. Tandläkarbesök med utdragning av visdomstand mitt uppe i allt... När hon äntligen fick sitt kort hade inte det sista glitterlimmet fått torka ordentligt!..
Hade en mall på ett pop-out card, jag visste inte riktigt hur det skulle vikas. Och inte hade jag tid att googla heller, så jag gjorde min egen tolkning! ;) 
Dörrarna hålls ihop med en die-cut från Cuttlebug, rosen är själva "låset" som håller kortet stängt.

 Höger sida av dörren.
Närbild på fjärilen, en Cheery Lynn die. Tycker så mycket om den! Lite halvpärlor och stickles ger det lilla extra! :)

Insidan, där inte "flärpen" är nedfälld...
 ... och där den fällts ner.

Grattis-stämpeln (Gummiapan) är embossad med ett blått glitter.




Denna underbara stämpel från Belles ´n Whistles fick jag av min bästa vän när jag fyllde år. Hon vet allt vad jag vill ha!! <3 Tack gumman!

Tack för titten! :)

Kram Kicki

2 kommentarer:

  1. JISSES vilket underbart kort, såå fin vikong och såå snyggt dekorerat :). Söta stämpeln är ju helt ljuvligt underbar.

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera