söndag 29 januari 2017

Dies från Wish

Precis som många andra scrappare har jag skickat efter dies från Wish. Billigt, om man har tålamodet att vänta ett tag på dem! Men hur bra är de då? Jag har gjort några enkla kort där jag använt "ord-dies".


Hello-dien är en av mina favoriter. Den ingick i ett set om fyra dies.
Fågeln var med i en scrap-tidning jag köpte för ett tag sedan.




"Happy birthday" och "Congratulations", bra till kort att samla på lager!


Dessa tre diesen var med i samma set, den som jag inte har med är "Thank you". Jag upplever att kvaliteten är precis lika bra som andra dies på marknaden, t.o.m bättre än vissa dyra, kända märken!


På detta kort kommer texten från Tattered Lace och ängeln från Marianne Design.

På alla korten är 'mönsterpappret' från olika tapetbitar.

Clean and simple!




Kan oxå tillägga att jag köpt dies som finns på Wish i svenska nätbutiker, då kostar de kanske 4-5 ggr mer... Fast då är ju leveransen snabbare.

Ha en trevlig kväll!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar