onsdag 28 augusti 2013

New day, new stuff!

Facebook är bra. 
Facebook är alldeles för bra när man känner ha-begäret krypa sig inpå! 
Jag är med i flera scrapbook-grupper där. Det är så lätt att köpa saker, ofta får man direktkontakt med säljaren. Man tappar fokus och köper direkt, utan att tänka igenom saken.
Men man får en känsla av trygghet, det finns en riktig person bakom köpet. 

Härom dagen fick jag leverans från en tjej, Emelie, som jag shoppat av där. Jag hade beställt tre dies för ett tag sedan. För flera veckor sedan fick jag de två första, leveransen av den tredje dien var försenad. Men så kom den tredje dien nu i veckan, och med den fick jag fakturan.  
Hela tiden tog tjejen kontakt med mig och rapporterade läget!

Det kändes jättebra, för jag behövde inte ligga ute med några pengar och hon var väldigt mån om att jag skulle vara nöjd! Frågade man något svarade hon väldigt snabbt. Dessutom låg hon lite lägre i pris än en del nätbutiker. :)

Jag köpte de två längst till höger av Emelie, samt dien nere i vänstra hörnet. Som om inte  servicen var toppen redan, jag fick dessutom 100:- rabatt vid nästa beställning för att jag fick vänta så länge! Tror ni jag har lagt in en ny beställning eller?!

Dien uppe till vänster och BITCH-stämpeln skickade jag efter hos scrappweb.se. Har inte hunnit använda alla mina nya saker, har några andra projekt jag måste pyssla med innan jag kan släppa loss riktigt!
 
Vill ni veta var ni hittar Emelie då? Jo, här!

Kram Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar