torsdag 29 augusti 2013

"Kort-varsel-kort"

Att göra ett kort på bara en kväll/natt är något jag inte brukar göra. Men härom kvällen fick jag en fråga om jag kunde göra ett kort till nästa dag, inga önskemål om detaljer. Bara ett handgjort kort till en nybliven 25-åring.

Det blev ett färgglatt kort där jag fick använda en av mina nya dies, Spellbinders Floral Ovals, samt BITCH-stämpeln.
 
 
Insidan
 
 Ja, att göra kort med kort varsel är inte min grej riktigt. Men jag blev nöjd efter omständigheterna! Hade jag inte köpt, och hunnit få hem, den nya stämpeln vet jag inte vad jag hade hittat på! ;)

(Det blev märklig färg på bilderna, var ute och fotade i strålande solsken...)
 
Kram Kicki
 
 
 

3 kommentarer:

  1. HA HA HA! I love this! Great design, too!

    SvaraRadera
  2. Ett mycket färgglatt kort man blir glad över att se det och snygg dies. Snygg vikning.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Härligt med ett färgglatt kort och stämpeln är så snygg på kortet.Ja det är inte lätt med ett snabbkort inte. Trevlig helg önskar Titti

    SvaraRadera