fredag 27 september 2013

Jag har ljugit...

Det som jag trott varit vanliga tegelpannor, är inte alls riktigt sant... Det är betong. Hur man ser skillnaden vet jag inte, men den märks iaf. När jag provat knäcka dem spricker tegelpannorna i en fin, rak linje vertikalt. Inte en ojämn kant som jag vill ha alltså. Dessutom står de inte lika stabilt som betongpannorna. Teglet får jag inte att stå alls faktiskt... :/
Så: betong ska det vara!!

Idag visar jag ännu en tavla som jag gjort. Inga detaljbilder dock, hade inte tid att fota ordentligt innan överlämnandet.

Tjejen som beställt denna tavla vill ha 7st till! Hon ska ha att ge bort i julklapp, roligt att hon vill beställa av mig! :D
Måste dock försöka få tag i dekorationer. Hoppas jag hittar lite på scrapmässan i Karlstad nästa helg. Vet inte vad jag ska ha riktigt, men blommor är ju aldrig fel. Pärlspröjs är oxå något som jag vill ha.

Tack för titten
&
trevlig helg!!

Kram Kicki

1 kommentar:

  1. Man måste testa sig fram vad som känns bäst , och de blir så fina dina pannor kul med en beställning på dem. Önskar jag kunde göra dem själv, men smidigast är nog mina kort.Börjar jag med en till hobby går mannen i taket, Ha det så gott kram Titti

    SvaraRadera